Zupy kremy marki Proste Historie "Przebojowym produktem FMCG 2016"

Z przyjemnością ogłaszamy, że linia produktowa zup kremów Proste Historie, została nagrodzona w IX edycji prestiżowego konkursu „Przeboje FMCG”, organizowanego przez „Magazyn Życie Handlowe”. Innowacyjne zupy kremy Proste Historie zwyciężyły w kategorii „Mrożonki”, zdobywając złotą statuetkę, a tym samym zaszczytny tytuł „Przeboju FMCG 2016”.

Do walki o statuetkę oraz tytuł „Przeboju FMCG” stanęło w tym roku ponad 400 produktów. Rolę pierwszych ich selekcjonerów pełniło jury złożone z przedstawicieli czołowych sieci i firm dystrybucyjnych w Polsce. Listę zwycięzców konkursu ostatecznie ustalili w II etapie konkursowym sami detaliści - właściciele i kierownicy sklepów, których preferencje oparte na doświadczeniu rynkowym, zbadał instytut badawczy Millword Brawn. Wyniki konkursu zostały oficjalnie ogłoszone 31 maja bieżącego roku, podczas uroczystej gali w restauracji Villa Foksal w Warszawie. W wydarzeniu tym uczestniczyli reprezentanci kilkudziesięciu czołowych firm producenckich polskiego sektora FMCG, w tym przedstawiciel producenta marki Proste Historie – Pan Marek Rogoża, Dyrektor ds. Marketingu Iglotex SA.

Serdecznie dziękujemy Państwu za uznanie i wszystkie głosy oddane na produkty naszej marki! 
Zaufanie, którym nas obdarzyliście, motywuje nas jeszcze bardziej do dalszej pracy nad udoskonaleniem naszej oferty produktowej. 
Już wkrótce w sprzedaży bowiem kolejne smakowite nowości od marki Proste Historie!  

Wróć

Zupy kremy marki Proste Historie "Przebojowym produktem FMCG 2016"

Z przyjemnością ogłaszamy, że linia produktowa zup kremów Proste Historie, została nagrodzona w IX edycji prestiżowego konkursu „Przeboje FMCG”, organizowanego przez „Magazyn Życie Handlowe”. Innowacyjne zupy kremy Proste Historie zwyciężyły w kategorii „Mrożonki”, zdobywając złotą statuetkę, a tym samym zaszczytny tytuł „Przeboju FMCG 2016”.

Do walki o statuetkę oraz tytuł „Przeboju FMCG” stanęło w tym roku ponad 400 produktów. Rolę pierwszych ich selekcjonerów pełniło jury złożone z przedstawicieli czołowych sieci i firm dystrybucyjnych w Polsce. Listę zwycięzców konkursu ostatecznie ustalili w II etapie konkursowym sami detaliści - właściciele i kierownicy sklepów, których preferencje oparte na doświadczeniu rynkowym, zbadał instytut badawczy Millword Brawn. Wyniki konkursu zostały oficjalnie ogłoszone 31 maja bieżącego roku, podczas uroczystej gali w restauracji Villa Foksal w Warszawie. W wydarzeniu tym uczestniczyli reprezentanci kilkudziesięciu czołowych firm producenckich polskiego sektora FMCG, w tym przedstawiciel producenta marki Proste Historie – Pan Marek Rogoża, Dyrektor ds. Marketingu Iglotex SA.

Serdecznie dziękujemy Państwu za uznanie i wszystkie głosy oddane na produkty naszej marki! 
Zaufanie, którym nas obdarzyliście, motywuje nas jeszcze bardziej do dalszej pracy nad udoskonaleniem naszej oferty produktowej. 
Już wkrótce w sprzedaży bowiem kolejne smakowite nowości od marki Proste Historie!  

Wróć

Aktualności

Wspólnie z Energylandią, największym parkiem rozrywki w Polsce i jednym z największych w Europie, stworzyliśmy pizzę DUO SALAMI, która rozkręca kubki smakowe niczym ekscytujący rollercoaster!
2 kwietnia 2024
Z przyjemnością informujemy, że od 25 lutego dołączyły do kampanii reklamowej marki Proste Historie nowe formaty TV - billboardy sponsorskie promujące kategorię zup! 
25 lutego 2024
Z dumą ogłaszamy, że właśnie wystartowała najnowsza kampania reklamowa promująca "Warzywa na patelnię" Proste Historie.
5 lutego 2024

DOŁĄCZ DO NAS

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu,
że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy...

Polityka personalna Oferty pracy