Powraca kampania reklamowa marki Proste Historie

Noworocznej tradycji musiało stać się za dość! Marka Proste Historie powraca ze spotem reklamowym “Jak jechać z Mickiewiczem?”. Jego głównym bohaterem jest Tomasz Karolak, człowiek niezwykle wszechstronny: wspaniały polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, reżyser teatralny, muzyk oraz wokalista. Opowiada on o swoich domowych inspiracjach kulinarnych w sposób wyjątkowy – spontanicznym wierszem, zgrabnym niczym strofy Mickiewicza…

Odwiedź stronę naszej kampanii reklamowej: jakjechaczmickiewiczem.pl

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj. Pomorskie
dział:
LOGISTYKA REGIONALNA
region:
woj.
dział:
DZIAŁ KONTROLINGU
region:
woj. Pomorskie
dział:
DZIAŁ TECHNICZNY
region:
woj. Dolnośląskie
dział:
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Aktualności

Z dumą informujemy, że marka Proste Historie po raz kolejny została doceniona przez detalistów z całej Polski i zdobyła prestiżowe wyróżnienia w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2025”, organizowanym przez redakcję miesięcznika Hurt & Detal.
28 maja 2025
Z dumą informujemy, że firma IGLOTEX kontynuuje w 2025 roku współpracę sponsorską z ALKS „Stal” Grudziądz – legendarnym klubem kolarskim, który od dekad wychowuje sportowe talenty i buduje kolarską przyszłość Polski.
21 maja 2025
Pan Tadeusz Włodarczyk, założyciel Grupy Iglotex, uhonorowany Nagrodą Specjalną Złoty Oxer! To prestiżowe wyróżnienie Pracodawców Pomorza, jest wyrazem uznania dla jego wizji, determinacji i wkładu w rozwój polskiej przedsiębiorczości.
13 maja 2025