Powraca kampania reklamowa marki Proste Historie

Noworocznej tradycji musiało stać się za dość! Marka Proste Historie powraca ze spotem reklamowym “Jak jechać z Mickiewiczem?”. Jego głównym bohaterem jest Tomasz Karolak, człowiek niezwykle wszechstronny: wspaniały polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, reżyser teatralny, muzyk oraz wokalista. Opowiada on o swoich domowych inspiracjach kulinarnych w sposób wyjątkowy – spontanicznym wierszem, zgrabnym niczym strofy Mickiewicza…

Odwiedź stronę naszej kampanii reklamowej: jakjechaczmickiewiczem.pl

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj. Śląskie
dział:
DZIAŁ SPRZEDAŻY W KANALE NOWOCZESNYM
region:
woj. pomorskie
dział:
Exportu
region:
woj. pomorskie
dział:
Exportu
region:
woj. pomorskie
dział:
Zakupów

Aktualności

Wspólnie z Energylandią, największym parkiem rozrywki w Polsce i jednym z największych w Europie, stworzyliśmy pizzę DUO SALAMI, która rozkręca kubki smakowe niczym ekscytujący rollercoaster!
2 kwietnia 2024
Jak co roku, w ramach wielkanocnej akcji charytatywnej "Zajączek", przygotowaliśmy świąteczne niespodzianki dla najmłodszych...
29 marca 2024
Z przyjemnością informujemy, że od 25 lutego dołączyły do kampanii reklamowej marki Proste Historie nowe formaty TV - billboardy sponsorskie promujące kategorię zup! 
25 lutego 2024