Powraca kampania reklamowa marki Proste Historie

Noworocznej tradycji musiało stać się za dość! Marka Proste Historie powraca ze spotem reklamowym “Jak jechać z Mickiewiczem?”. Jego głównym bohaterem jest Tomasz Karolak, człowiek niezwykle wszechstronny: wspaniały polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, reżyser teatralny, muzyk oraz wokalista. Opowiada on o swoich domowych inspiracjach kulinarnych w sposób wyjątkowy – spontanicznym wierszem, zgrabnym niczym strofy Mickiewicza…

Odwiedź stronę naszej kampanii reklamowej: jakjechaczmickiewiczem.pl

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj. Kujawsko - Pomorskie
dział:
Dział Administracji Logistyki
region:
woj. Pomorskie
dział:
Dział Techniczny
region:
woj. mazowieckie
dział:
Sprzedaż w kanale nowoczesnym
region:
woj. Pomorskie
dział:
Logistyka Regionalna

Aktualności

Jak co roku, w Wielką Sobotę, przedstawiciele firmy Iglotex wraz z funkcjonariuszem Oddziału Prewencji Policji w Gdańsku odwiedzili dzieci przebywające na oddziałach szpitalnych...
22 kwietnia 2025
Marka Proste Historie wprowadza nową kategorię produktów – Pierogi na raz. To innowacyjne rozwiązanie w segmencie dań gotowych, które odpowiada na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku...
26 lutego 2025
Za nami 33 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym szczytnym celu wystawiliśmy na licytację voucher na zwiedzanie fabryki w Skórczu i zebraliśmy kwotę 7150 złotych. W eSkarbonce zebraliśmy zaś kwotę 6430 złotych.
7 lutego 2025