W Nowy Rok z nową kampanią reklamową marki Proste Historie!

Noworocznej tradycji musiało stać się za dość! W TV oraz w internecie zadebiutował nowy spot reklamowy marki Proste Historie pod tytułem: "Jak jechać z Mickiewiczem?". Tym razem jego głównym bohaterem jest Tomasz Karolak, człowiek niezwykle wszechstronny: wspaniały polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, reżyser teatralny, muzyk oraz wokalista. Opowiada on o swoich domowych inspiracjach kulinarnych w sposób wyjątkowy - spontanicznym wierszem, zgrabnym niczym strofy Mickiewicza...

Zachęcamy do odwiedzenia strony kampanii reklamowej Proste Historie:
jakjechaczmickiewiczem.pl 

Kariera

Grupa Kapitałowa Iglotex to pewna marka pracodawcy. Nasza polityka personalna opiera się na założeniu, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie. Potencjał naszych pracowników przekłada się na rozwój firmy.

Polityka personalna

Najnowsze oferty pracy

region:
woj. Pomorskie
dział:
Logistyka Regionalna
region:
woj. wielkopolskie
dział:
Logistyka Regionalna
region:
woj. wielkopolskie
dział:
Logistyka Regionalna
region:
woj. lubelskie
dział:
Logistyka

Aktualności

Iglotex „Laureatem Laureatów Orła Pomorskiego 2025” – specjalnego wyróżnienia jubileuszowej edycji plebiscytu!
17 listopada 2025
„Pierogi PRO” Proste Historie – w wersjach z mięsem, serem oraz z truskawkami – wyróżnione tytułem „Polski Produkt Funkcjonalny – Lider Jakości 2025”. Ocena w konkursie objęła wymagania dotyczące jakości i funkcjonalności produktów spożywczych...
12 listopada 2025
Z radością informujemy, że w 7. edycji prestiżowego konkursu Złote Innowacje FMCG & Retail 2025, organizowanego przez Fischer Trading Group, zdobyliśmy dwa wyróżnienia! 
29 października 2025